Taskig?

Jag känner mig aningens taskig just nu men jag tror det är ganska bra iallafall! :) Ungarna satt vid datorerna ganska länge igår och vi sa att dom skulle få fortsätta med sitt idag men eftersom jag har beslagtagit den ena datorn så finns det bara en ledig och det är omöjligt för 3 att samsas om den! Nora och Julia smög dit men Amanda blev alldeles ensam och kände sig utanför.  Jag sa åt dom att: När jag och pappa var liten (haha), då hade vi minsann inga datorer utan då fick vi leka med det som fanns! Och sedan dess har dom lekt skola, tror dom har hållt på i 3 timmar nu :D Julia är fröken och dom har både matte, svenska och dans! Skitkul att höra på dom och titta när dom dansar :) Fan, vad jag känner mig gammal.. när jag och pappa var liten..! Känns som att det inte var så längesedan men vad tiderna har förändrats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0