Tyst och tomt!

Nu har vi kommit hem igen, det blev lite senare än vad jag hade tänkt. Amanda ska vara hos Malin och Emil nu tills på söndag. Trots att hon normalt brukar sova vid den här tiden så är det väldigt tomt och tyst här hemma :( Höll på att börja grina när jag kom hem innanför dörren.. Det märks att ungarna inte har varit borta så mycket den senaste tiden. Jag vet att hon kommer ha jättekul och att det kan vara skönt för mig att vila öronen från allt bråk några dagar men jag saknar henne jättemycket redan!

wpid-2012-01-04-12.56.29.jpg


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag och Ellen kan bedöva dina öron om du så vill =)

2012-01-05 @ 22:53:42
URL: http://naathaaliiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0