Det är bara att köra på!

Jag är inne i ett skönt flow med mina promenader nu så det är bara att köra på! :) image image Jag tog en liten längre väg ner till Coop där jag handlade hem lite frukt och grejer till kvällens grillning. Det blev en del och vagnen blev riktigt tung = extra träning. Sedan var det bara att traska hem och upp för alla långa backar! Det var riktigt jobbigt och benen skakade men FAN så skönt det kändes efteråt :) Till mellis/lunch blev det Kesella(citrus), hallon och persika! image Det godaste jag ätit på lääänge! Har ni inte testat den smaken på kesella så gör det! Passar perfekt nu i sommar och i denna värme ;) Är inne på dag 4 nu och allt känns skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0