Det kommer att bli en lååååång natt!

Skulle ha druckit en massa kaffe så jag orkar hålla mig vaken inatt, synd bara att det är så jäkla äckligt så det inte går ner! Räknar med att vara vaken halva natten inatt om vi ska hinna med någonting. Tanken var att vi skulle ha hunnit med en hel del idag... vattna alla blommor, städa undan, dammsuga, påbörja all packning mm. Men det blev inte riktigt så! Vi var ju på möte på sjukhuset i förmiddags och sedan blev vi kvar lite längre än tänkt (som vanligt)! :)  När vi kom ut till syrran för att hämta ungarna frågade hon om vi ville äta middag med dom och det tackar man ju inte nej till :) Vi kom hem strax efter 20 och då for jag på affärn och handlade det som behövs till på lördag. Under tiden jag är där ringer Mats mig och är ganska så less.. Det visar sig att någon katt har kissat i Noras säng, FUCK, inte igen! Mats sliter ur alla sängkläder och går ner i tvättstugan och kör igång en maskin.  När han går in i torkrummet så är sladden urdragen till både kupévärmaren och avfuktaren så alla kläder vi tvättade igår är fortfarande BLÖTA och går alltså inte att packa ner i några väskor. Sedan välter Freja omkull en av katternas vattenskålar i köket... Kul liv, eller hur?? När jag kom hem packade vi upp allt och jag kikade igenom ena paketet som hade kommit, det var mycket fint och vad det var får ni se imorgon! ;) Det andra paketet hoppas jag kommer imorgon, annars får jag PANIK! Det är mina bikinisar.. Det är väl bara att sätta igång med allt så vi hinner någon vart.. imorgon har vi inte heller så mycket tid till att fixa allt! Känner att det ska bli jäkligt skönt med lite semester...

Snapshot_20120705_2


Kommentarer
Postat av: Sandy

Oj - lite kaos! Ni är såå värda lite semester nu!
Strö bikarbonat på madrassen vettja!
"Eftersom bikarbonatet innehåller kristaller som är torrare än allt annat i sin omgivning, gör det att kristallerna absorberar fukten ur madrassen. Vänta 20 minuter och dammsug sedan. Vänd och gör likadant på motsatt sida – så har du gjort en hemma-kemtvätt!"

Åh va sött med en liten rumphasare. Isabelle har ju sprungit utmed väggarna jättelänge nu så jag är mest glad för hennes skull. Skönt om hon hinner springa lite i barfota i gräset också innan kylan kommer. :)

2012-07-06 @ 03:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0