Dumt av mig!!

Freja vaknade först en sväng vid 5, trodde jag skulle svimma när jag såg vad klockan var men hon somnade om till 9 som tur var! Det hade ju varit jätteskönt med en härlig sovmorgon om det inte vore för att jag somnade vid 3 inatt! Jävligt dumt gjort av mig! :/ Jag satt först och skrev halva natten och jag ville ju inte lägga mig före min 8åriga dotter som somnade 1! Sedan dig tiden iväg och jag var ju knappt trött... Jaja, sova kan jag göra en annan dag! :) Solen skiner och det är tydligen strandväder, tyvärr får stranden vänta någon dag på oss. Idag ska vi på 2års kalas hos Liam och sedan har Nora fotboll! Ska strax äta lite frukost och packa Amandas ryggsäck! :) image Ha en trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0