En sån där skön dag!

Nu har vi vaknat igen efter några timmars sömn, jag somnade efter 3 någon gång.. Är så tacksam för att Freja ville sova till 9! :) Blev så himla pigg inatt och kunde inte riktigt somna. Känner mig nästan bakis nu men det gör ingenting, känner mig så lycklig inombords! ♥ Idag blir det en sån där skön dag. Vi ska rensa lite och plocka bort en massa skit som står överallt, lägga ut lite annonser på blocket. Vi har lite möbler som ska iväg och så har vi bestämt att vi ska sälja våran "stora" vagn och köpa en ny! :) Den lilla sittvagnen vi har nu ska få bli dagisvagn så vi ska kika efter en lite rymligare sittvagn med fullt liggläge som går att använda några år framåt :) Jag vet vilken vagn jag ska spana in iallafall men jag vill ändå höra vilka ni kan tipsa om! Fördelar/nackdelar?

102581

Den där fotograferingen kanske får vänta lite eftersom det bara är 15 grader ute :/ Tror jag ska sätta mig att kika efter lite resor sedan, vi tänkte försöka komma iväg någonstans nästa år!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har haft Babytravel Amsterdam till alla barnen :) En rymlig sittvagn ifrån Babyproffsens egna märke. Tre stora luftpumpade hjul har den, vilket jag tycker gör den så smidig och går jättebra att gå i där det är mer terräng också :)

Kostar bara 2995kr ny när vi köpte den. Titta: http://www.babyproffsen.se/produkt/visa/11:BabyTravel_Amsterdam

Svar: Caroline: Jag håller på att kika på en BabyTravel Amsterdam Facelift nu, tycker det ser jättefin ut! Får åka ner till Birsta och spana lite :)
Jannice

2012-07-15 @ 20:59:14
URL: http://carr0n.blogg.se
Postat av: Caroline

Sv: ja det verkar vara en uppdaterad version av vagnen vi har :) Birsta kan man ju inte åka till för ofta heller ;)

2012-07-16 @ 10:57:17
URL: http://carr0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0