Freja 11 månader!

Tänk att denna lilla tjej blir 1 år om en månad!

CIMG4618

Tiden går så otroligt snabbt och detta år har rusat förbi samtidigt som jag faktiskt har hunnit njuta fullt ut av att vara mammaledig! ♥ När Amanda var liten mådde jag inte så bra så jag minns knappt vad jag gjorde under hennes första år och jag kunde inte njuta av bäbistiden :/

Så vad har hänt senaste månaden då? Freja fortsätter att dra sig fram på stjärten i en rasande fart och går efter allt. Hon drar iväg med vardagsrumsborden ganska ofta! Hon står stadigare och stadigare då hon vågar släppa taget och hon står hellre utan stöd i sängen eller i soffan istället för på golvet :) Hon förföljer sina systrar och vill vara med i alla lekar, oftast får hon det också. Det finns fortfarande bara en tand i munnen men det är ganska svullet bredvid den tanden så den andra tränger nog fram snart! Hon älskar musik och dansar gärna och klappar händerna i takt :D Språket utvecklas mer och mer och ibland kan man höra mamma, pappa, hej, kisse och hon härmar det mesta ljud man gör!

Det är inte ofta Freja är ledsen, hon måste vara en av de gladaste "bäbisarna" jag träffat! (jag vet att jag kommer få ångra att jag skrev detta ;))

Grattis världens finaste tjej på 11-månadersdagen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0