Halvvägs!

Nu har jag kommit halvvägs på min 30 dagarsutmaning men jag tycker inte att det har hänt så mycket med kroppen än! I början tyckte jag att magen blev mindre men nu känns den lika som förut :( VÄLDIGT FRUSTRERANDE! Men jag kämpar på... Har precis ätit upp min frukost och om en 1 timme väntar dödens intervallträning igen! Jag var inställd på att den skulle vara imorgon så jag fick en chock igårkväll när Ida skrev till mig.. Men trots att det är skitjobbigt och det känns som att jag ska dö så gör jag det ändå! ;) Den här gången tar jag med mig lurarna så jag kan lyssna på lite musik iallafall... Har inte så mycket andra planer för dagen mer än att åka på Mekonomen och boka byte av bromsarna :( Ska försöka visa mina fina tavlor som jag fick hem häromdagen också..!

Snapshot_20120731_1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0