Hjälp, vad händer!?

Jag börjar bli lite orolig faktiskt.. inte kan jag väl vara gravid igen? Blir nästan lite nervös och ni som är känsliga och tycker jag är äcklig kan sluta läsa nu... Det blir en liten blodig historia det här men jag måste få höra om det är fler som har det som jag..? Sedan Frejas förlossning har jag haft mens kanske 2 eller 3 gånger.. och den har inte alls varit regelbunden som den var innan. Förra månaden, precis när pappa blev sjuk fick jag "början till mens" när vi var uppe i Umeå. Det höll på så nästan en vecka innan den kom "på riktigt" och höll i sig nästan en vecka. Min plan var att den skulle komma nu igen runt den sista så jag slapp den på semestern. Mycket riktigt, för några dagar sedan satte det igång lite försiktigt men nu är det liksom INGENTING!? Hallå?? Mensen, vart tog du vägen?? Vad hände? Någon fler som har det så här? Vad beror det på? Jag är väl inte på smällen igen?

images

Update: Okej, jag är INTE gravid! Idag small det till... Varför är det såhär? Det blir ju nästa 2 veckors mens varje gång och det suuuuuger! :(

Kommentarer
Postat av: Angen

De kansle är hormonerna som spökar? Jag fick tillbaka min mens som.vanligt efter Algot.. sen förra året runt april försvann den bara och var borta i 6 måmader.. gick till min privata läkare och fick nå pillet som skulle he igång den igen.. den kom igång.. sen började den komma 2 ggr på en månad..nu äter jag dom där tabletterna igen för att förhoppningsvis få ordning på den.. har ätit 2 av 3 månader num..hoppas verkligen att den kommer igång normalt igen.. trodde aldrog man skulle "längta" efter mensen :-)

Svar: Nä, det är konstigt det där... När man har den vill man inte ha den och tvärtom ;)
Hoppas min kommer i ordning snart också så man har lite koll.. lite jobbigt när den bara dyker upp som en överraskning!
Jannice

2012-07-06 @ 23:41:41
URL: http://angenf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0