Listskrivning!

Både jag och Mats har en liten släng av kontrollbehov och för att inte stressa sönder inför lördag när vi ska åka på semester så har vi börjat skriva en massa listor... Hittills finns det ett "schema" över allt som behöver göras.. vattna blommar, slinga håret, tvätta osv. Sedan finns det en lista över saker som behöver handlas, separata packningslistor för Mats, Nora, Amanda, Freja, Frejas mat, toagrejer och allmänt! Min lista har jag inte börjat på än och dom andra kommer nog fyllas ut under veckans gång ;) Nu slipper jag vara sönderstressad och få ont i magen, känns skönt att ha lite kontroll!

wpid-PicsArt_1341340319360.jpg

Tänkte flirta in mig hos snyggingen nu så han slingar mitt hår ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0