Magrutorna är på ingång...!

Jag vaknade upp med världens träningsvärk i låren imorse men det var bara att dra på sig träningskläderna och åka iväg på intervallträning. När jag hörde hur mycket vi skulle springa tänkte jag att jag aldrig skulle klara av det!

Det var riktigt jobbigt och det snurrade en hel del i skallen efter några varv, trodde jag skulle svimma där ett tag men jag tog mig runt nästan alla varv. Fick hoppa över 1 varv pga toalettbesök ;)

Benen var som spagetti efteråt men jag var så sjukt nöjd att jag klarade av det!

wpid-IMG_20120725_120352.jpg Svettigt?? Nej, inte alls!!

Ikväll besökte jag gymmet för första gången sedan i april! Jag och Sandra cyklade 6,5 km innan det var dags för core.  Hade aldrig testat det innan men det var riktigt skönt trots att jag knappt kunde andas! Fick en massa tips på övningar jag kan göra här ute på gräsmattan och jag räknar med att magrutorna kommer fram snart ;)

Här är belöningen för allt slit idag:

wpid-IMG_20120725_212625.jpg Hallon, päron och grädde!

Jag var till och med så duktig att jag avstod glassen idag på sjukhuset och köpte mig en frukt istället! ALLA andra i sällskapet åt glass och det såg jävligt gott ut...

Nu ska jag krypa ner i sängen, tänkte kliva upp tidigt imorrn och utmana träningsvärken och springa en runda innan vi ska med Vilda till veterinären!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Idlisa

Gud vad du är duktig! :)

Sv: Det ligger på ett ställe som heter Govik, inte så långt från Lysekil där vi bor. Det är min mans släkt som äger sommarstället.

Kram

2012-07-26 @ 14:32:06
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0