Mirakelshortsen!

Som dom flesta av er redan vet så har jag en ballongmage som sväller upp för minsta lilla grej jag stoppar i mig :( Det tillsammans med allt löst skinn på magen gör att mina kläder inte sitter så jäkla snyggt jämt. Jag beställde hem ett par "mirakelshorts" som jag hoppades skulle trolla bort en del av min svullna mage...

hmprod

Shaping-shorts från H&M, 129 :-

Dom var ganska billiga så  jag hade inte så jättehöga förväntningar.. Hur mycket jag än vill så kommer jag aldrig att bli helt platt och bli av med kärlekshandtagen!

Här kommer lite före och efter bilder

wpid-PicsArt_1342436181492.jpg

Lite skillnad blev det allt men magen var inte heller så jättesvullen innan. Ska ta nya bilder när magen är som värst, efter middagen eller så!

Shortsen i sig är inte så jäkla snygga men ganska bekväma. Nackdelen är väl att det inte ser så snyggt ut under vita linnen och jag kan tänka mig att dom blir ganska varma om solen lyckas titta fram!

Men vafan, lätt värt 129:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0