På hemmaplan!

Nu är vi hemma igen, tråkigt nog! Hade mer än gärna stannat borta ett tag till... Jag trivs alldeles för bra tillsammans med Per och Marie nere i Karlstad! ♥ Bilresan gick ganska bra, ungarna bråkade en hel del men det kanske inte är så konstigt med tanke på att vi har avverkat ca 200 mil den senaste veckan! Vi stannade till på sjukhuset när vi kom till Sundsvall och hälsade på pappa, han hade saknat oss och blev jätteglad när vi kom! :D Vi var glada att se han också såklart, mamma kom också upp så jag fick träffa henne med! :) När vi kom hem fick vi en trevlig överraskning, Vilda hade kommit in i skrubben och kissat ner hela skötväskan och innehållet. Vet inte vad det är med henne och väskor. Så fort någon står på golvet så är hon där :( Det var även kiss på golvet inne på Noras rum så vi har skurat lite här ikväll.. Allt är uppackat iallafall och jag har duschat så imorrn tänkte jag ta en sovmorgon och bara ta det lugnt, så det så! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Ska på inskrivning på tisdag så ska se om jag kan fjäska till mig nya papper då. Hoppas!! :)

Hur är det med din pappa nu? Några nya framsteg?

Kram.

2012-07-14 @ 09:56:41
Postat av: Jannice

Han gör framsteg hela tiden och han är ganska pigg nu! Han kan vara lite virrig ibland och tror att han har gjort saker som han inte gjort men i övrigt är han helt med! :) Han är ju halvsidesförlamad så han kan inte flytta sig själv än men han tränar varje dag och jag vet att han kommer att stå på benen själv en vacker dag :D

2012-07-14 @ 10:02:06
URL: http://minbebis.com/blogg/bebisdags

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0