Pappas fight - Dag 30

Utdrag ur dagboken: Tisdag 2012-06-26 21.26 Vilken dag det har varit, den bästa på väldigt länge. Jag for hem från dig med ett lyckorus i kroppen! Natten hade varit lugn och på morgonen hade du tvättat dig själv upptill och borstat tänderna. CRP värdet hade minskat så jag hoppas du klarar dig från någon större infektion. Du äter ganska bra och på fredag kommer logopeden och gör en bedömning av hur svalget fungerar. Det ska bli spännande att höra! Vi kom till dig vid 14.30 tiden och då hade du precis somnat, du sov vidare i nästan 1 timme. När du vaknade satt du upp en stund och vi pratade en massa. Vi hörde mycket bättre vad du sa idag :) Du gör mer och mer framsteg för varje dag och idag verkade du inte det minsta virrig förutom då du letade efter cigaretter och en tändare. Det är därför du är en jävel på att pilla på täcket, du tror att cigaretterna är gömda där... Tycker synd om dig!! Jag tog ett jättefint kort på dig som du fick se och du såg väldigt förvånad ut när du fick se dig själv. Jag antar att du inte sett dig själv så många gånger sedan du blev sjuk men jag tycker du passar jättebra i kort hår. Du är så jäkla fin! Dagen har iallafall varit underbar, du har sett så pigg ut. Dina ögon har lyst och ditt leende får mitt hjärta att smälta ♥ När vi skulle åka fick jag flera pussar av dig och du ville att vi skulle köra lugnt på vägen hem. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig! Du är den envisaste människan jag känner, du är så stark! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0