Pappas fight - Dag 31

Utdrag ur dagboken: Onsdag 2012-06-27 22.18 Det har kanske varit den tråkigaste dagen på väldigt länge. Jag har inte varit hos dig idag och jag har inte ens pratat med någon sköterska, PÅ HELA DAGEN! Det känns som att vilken tid jag än ringer så får man prata med "fel" person osv. Men det kanske är på tiden att jag släpper kontrollen lite, eller? Lennart, Kevin och Malin har varit hos dig iallafall. Lennart hade bara en massa bra att säga. Han hörde mycket bättre vad du sa idag och du såg pigg ut. Du var jätteglad att se Kevin, ni hade pratat, skrattat och pussats hela tiden :) Imorgon är det våran tur att hälsa på igen!! Älskar när jag får komma ner till dig och krama om dig ♥ Sov så gott, ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0