Pappas fight - Dag 33

Utdrag ur dagboken: Fredag 2012-06-29 00.45 Idag är en sån där "tom" dag. Vi har inte hälsat på dig och jag har inte pratat med någon sköterska på hela dagen :( Linda har varit hos dig idag. Hon hade köpt med sig en tröja, ett linne och ett par byxor. Du sa att dom var okej men hon såg på din blick att du tänkte: "Vad fan, ska jag ha på mig dom där?" :) Du hade frågat efter en mjukmacka sedan igårkväll så du skulle få en ikväll om svalgröntgen var bra. Jag hoppas den var det med tanke på att du åt en bulle igår! Och jag hoppas verkligen att dom har koll på vad dom stoppar i dig, om det är lämpligt eller inte. Jag litar inte riktigt på sköterskorna där uppe. Dom verkar så virriga och konstiga. Imorgon kommer vi och hälsar på dig igen, får ställa alla frågor jag har till en "vettig" sköterska. Hoppas verkligen att dom tar hand om dig och att du har det så bra som du kan ha det. Vi ses imorgon och jag längtar som en galning! ÄLSKAR DIG MIN KRIGARE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0