Sova hela natten

Antalet nätter som Freja har sovit hela natten i sin egen säng kan jag räkna på EN hand! Jag körde ju igång något uppdrag i vintras där jag skulle få henne att sova i sin egen säng hela natten. Det försökte jag med några enstaka gånger innan jag sket i det! ;) Egentligen borde jag inte skriva det här men igårnatt sov Freja i sin egen säng, utan att vakna, fram till halv 6 på morgonen. Inatt har hon sovit non-stop från 21-07!!! JAG HAR SOVIT EN HEL NATT (från 1) FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ EVIGHETER! :) image image Nu ska hon få lite välling och sedan ska jag äta frukost! Gomorron!

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad härligt! "Plötsligt händer det"... jag håller tummarna för att det fortsätter på samma sätt. Man blir som en ny människa när man äntligen får sova på nätterna... :-)

2012-07-27 @ 09:12:22
URL: http://radhushyenan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0