Bikinisäsongen är snart här!

Jag har ju kommit på att vi åker på semester nästa lördag, det är alltså mindre än 2 veckor kvar! Tiden har gått så jäkla fort och jag har nästan glömt bort att det är så snart vi ska åka. Det är med blandade känslor jag åker iväg, det ska bli så himla kul att träffa Per och Marie igen och det ska bli skönt att åka iväg hela familjen till ett nytt ställe där vi aldrig varit förut :) Men det är lite jobbigt att jag inte kan vara nära pappa under dessa dagar men det får gå.. Vi åker ju ner till Strömstad som jag har skrivit tidigare och nu ikväll slog det mig att vi behöver handla lite grejer innan vi åker. För det första har jag ingen bikini som jag kan ha och vad jag har hört så är det sommar neröver.. Kanske dags att börja leta om jag ska hitta någon som passar min flodhästkropp! Och sedan kom jag på att Freja inte heller har något att ha på stranden och jag misstänker att hon inte kommer sitta stilla under något parasoll hela dagarna så jag har beställt hem en solskyddsdräkt och en snygg matchande kepa som hon ska glida omkring i.. :)

swimpy-uv-drakt-mumin-rosa

swimpy-uv-hatt-mumin-rosa-small Hittade dessa på lekmer.se, nedsatt pris och jag vet att dom har snabb leverans!

Funderar på om jag också ska köpa mig en helkroppsdräkt som kanske kan slimma kroppen lite... ;)

Nora vill också ha en ny bikini, hon vill ha en som inte täcker magen så mycket eftersom hon inte blir brun där då.. ska utseendefixeringen börja redan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0