Ett till syskon??

Funderar lite på det här med att skaffa ett till barn, det skulle ju vara hur mysigt som helst! Jag läste bloggen "en vardag i mängden" här på minbebis idag och såg att hon har plussat, Isabelle ska bli storasyster :) Jag blev så glad för hennes skull att jag blev alldeles tårögd.. och det är klart att jag kände lite avundsjuka! Det skulle vara så underbart att få uppleva allt igen, jag får aldrig nog. Vi pratade om detta häromdagen, om vi ska ha några fler barn men jag tror vi känner oss ganska nöjda med dom 3 vi har.. Just nu iallafall! :) Jag får nöja mig med att jag snart ska bli moster igen och få vara med på Malins förlossning! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tack snälla!! Det känns helt overkligt. Det kommer bli tufft men underbart! :)

2012-06-27 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0