Förlåt för ikväll! ;)

Okej, jag erkänner! Jag kanske spårade ur lite här i eftermiddag/kväll med alla inlägg om pappa, det kommer något till under kvällen men sedan blir det lite lugnare. Börjar komma ikapp nu iallafall, ligger bara 6 dagar efter.. när jag har kommit ikapp så blir det inte lika intensivt skrivande som det har varit här ibland. Vill att släkten och hans vänner som inte kan besöka honom i dagsläget ändå ska få lite koll på hur det har varit och få läsa om alla framsteg han gör! :) Sorry för att jag har skickat iväg typ 100 inlägg ikväll! ;) Ni som har fått lösenordet, kommer ni in och kan läsa inläggen eller jävlas det? Har hört från några att lösenordet inte verkar fungera... Någon som vet vad det kan bero på?

Snapshot_20120627_1 Nu ska jag göra mig klar för sängen och ladda inför sista arbetsdagen imorgon innan jag går på ledighet! :D


Kommentarer
Postat av: Sandy

För mig har det funkat helt utan problem att läsa!
Spännande att få läsa ifatt och jisses vilken kämpe han är er far!! Så jäkla härligt!

Kram.

2012-06-28 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0