Fredag!

Har sovit väldigt oroligt inatt, vaknat flera gånger och vid 3-tiden var både jag och Mats vaken. Han har också sovit dåligt :/ Har drömt mycket om pappa, inte så konstigt kanske? Det är fint väder idag och vi har inte så mycket planer förutom att åka till sjukhuset! Sedan får vi se vad som händer! Amanda börjar bli lite förkyld så jag hoppas inte vi andra blir snoriga, smitta pappa är det sista vi vill!! Freja är glad, sitter inte still en sekund, pillar på ALLT och charmar varenda en :) Hon har härmats och klappat händerna och gått 3 steg själv utan att tänka på det. Mats höll i henne när dom gick och sedan släppte han och Freja fortsatte innan hon satte sig på rumpan! Nora är på skolan nu, nästa vecka är det skolavslutning och till hösten börjar hon i 3an!!! Hon längtar efter sommarlovet och jag förstår det :) Det ska bli så skönt för oss alla! Nu ska jag äta lite frulle och sedan kliva in i duschen! Sorry för ett väldigt snurrigt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0