Känslomässig berg- och dalbana!

Vilken häftig dag det blev idag! Vi har fått bekräftelse utan dess like från pappa :) Vi ställde Freja bredvid honom i sängen, han lyfte upp handen och kände på henne, formade munnen och fick fram Fffffffff Freja klart och tydligt! Malin fick gåshud och mina ögon tårades av lycka. Mats och Emelie hade jag ingen koll på.. Och det bästa av allt var när vi skulle gå därifrån och sa att vi älskade honom så sa han: Jag älskar dig med till både mig, Malin och Emelie. Han lyfte även upp armen och la den på Malins rygg för att krama henne, han klappade även med handen som han brukar göra!! Fattar ni lyckan och känslan!?! Obeskrivligt! :) Detta blandat med en massa frustration över att inte förstå något alls när han pekar med handen och försöker allt han kan med att göra sig förstådd, känner mig så otilltäcklig och vet inte vad jag ska ta mig till. Förhoppningsvis så går allt bara framåt nu! För lite mer än en vecka sedan trodde jag att han aldrig mer skulle vakna och nu detta, det är ju ett MIRAKEL! Jag är glad för varje sekund jag får tillsammans med pappa och är medveten om att allt fortfarande kan hända. Det går aldrig att känna sig riktigt säker och lugn men jag tar en dag i taget och gläds åt varje litet framsteg han gör! Du är helt otrolig pappa, vilken kämpe du är!!! JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Stina

Så glad jag blir för er skull. Utan att veta vad som är anledningen till detta med din pappa så hoppas jag att han ska bli bra. Förstår din lycka. Ha en fin lördag!

2012-06-09 @ 11:01:15
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0