Pappas fight - Dag 18

Utdrag ur dagboken: Torsdag 2012-06-14 20.04 Natten hade varit lugn och du hade sovit ganska mycket. Äntligen kanske du kan känna lite lugn på nätterna. Jag har varit hemma idag men Linda var till dig på förmiddagen. Hon berättade att du pillade en del på tracken och att du nickade en del och vred på huvudet ganska mycket. Lennart, farmor och Malin var hos dig på eftermiddagen. Du hade gjort mycket "tummen upp" och vinkade en del. Malin berättade att du hade suttit upp i 10 minuter och syrgasen var bortkopplad. Det hade fungerat bra! Imorgon kommer jag och Mats och hälsar på också. Vi får se om vi tar med oss något barn. Amanda har sån hosta så vi vill inte riskera att smitta ner dig, din kropp klarar inte av det... Sköterskan sa att du var mer "med" idag och att du hade fått prova dricka lite vatten, då började du hosta så dom ska försöka en annan dag igen. Det hade varit en lugn dag, du är utan syrgas och det funkar bra. Tanken är att den inte ska tillbaka! Det känns som att jag kan somna lugnt på kvällarna nu, jag är inte lika orolig över döden..! Du är så stark pappa, vet du det? :) Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0