Pappas fight - Dag 21

Utdrag ur dagboken: Söndag 2012-06-17 22.26 Vet inte riktigt var jag ska börja, det har varit en underbar dag! Jag och Mats kom till dig vid 11.30 och du har pratat som attan idag och vi har hört nästan allt som du sagt. Önskar jag hade allt inspelat istället, det är svårt att komma ihåg allt så här efteråt. Du sa att du hade ont i nacken, ryggslutet och i ischiasnerven. När sköterskan frågade om du hade ont i ryggen svarade du: Den är av! Kan tänka mig att det känns som så! :( Du var väldigt röksugen  idag också, du sa att du ville gå ut och röka. Jag frågade dig om det inte var dags att sluta med den skiten och fick till svar: Jo, det kostar skjortan! Du är för härlig pappa, flera gånger idag har du bevisat att du är samma gamla Tommy! Jag frågade om du var sugen på en äggmacka och det var du verkligen. Så fort du kan äta riktig mat så ska jag göra en äggmacka till dig. När vi skulle åka hem kom sköterskan in och frågade hur många barn du hade och om du kunde våra namn. Du började med Linda, sedan tittade du på mig och sa Jannice, sedan sa du Malin, Emelie och Kevin. Mer bekräftelse än så kan jag väl inte få på att du vet vilka vi är? :) Du kramade om oss när vi sa hejdå och sa att du älskade oss ♥ När Anette och Mats kramade dig drog du på smilbanden, så underbart att se! ♥ På vägen hem for vi förbi ditt hus. Blev lite ledsen när jag gick in, det slog mig hur fort allt förändrades. Från en sekund till en annan :( Men idag har du ju visat med knytnäven hur stark du är, du har ju indianblod! Tack för idag underbara pappa. JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET!! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0