Pappas fight - Dag 24

Utdrag ur dagboken: Onsdag 2012-06-20 19.45 Usch vad jag saknar dig, hade gärna hälsat på dig idag men jag får vänta tills imorgon... Malin var hos dig imorse och du var väldigt trött, du hade bara sovit va en halvtimme. Du orkade prata med henne och Emil en liten stund iallafall. Ni hade skämtat en del och du hade skrattat mycket, skönt att höra! Lennart satt hos dig mellan 14-16, du var jättetrött även då men försökte prata lite, det hördes tyvärr inte så väl vad du sa. Du blev mycket lugnare när han var där och du sov en stund och snarkade :) Du hade ropat efter mig när du vaknade! Du hade även rört på vänster ben/fot och hand under tiden Lennart var hos dig! 00.30 Jag har pratat med sköterskan precis och röntgen tidigare idag såg bra ut så dom har beställt "mat" till dig tills imorgon. Du fick en sömntablett till kvällen så du får sova lite. Du behöver vara pigg imorgon för du väntar funktionsträning. Du fick tabletten mosad i lite kräm och det gick jättebra att svälja! :) Längtar tills imorrn när jag får träffa dig igen!! Älskar dig ♥ Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0