Pappas fight - Dag 25

Utdrag ur dagboken: Torsdag 2012-06-21 22.30 Linda, Malin och Emelie var till dig på förmiddagen men du var så trött så du sa inte så mycket. Du höll mest bara dom i handen och vilade. Jag, Mats och Amanda kom till dig strax efter 17. Det måste ha varit en hård dag idag för du var väldigt trött och såg jävligt less ut. Du var rastlös och pillade på några filtar nästan hela tiden. Du frågade efter Kevin också och jag tror du kommer bli jätteglad när han kommer till dig imorgon! Jag tycker det var tungt att träffa dig idag, du såg så ledsen ut. Hoppas du vet att allt kommer att ordna sig. Jag vet att du kommer att få ett ganska bra liv trots allt! Det känns säkert bättre imorgon, det kommer ju komma fler såna här dagar. Det får vi räkna med. Men du får aldrig ge upp pappa! Du fixar det här! ♥ 23.30 Pratade med sköterskan, allt var lugnt och du hade somnat utan sömntablett. Du hade suttit uppe mycket så det var inte så konstigt att du var trött. Vi ses imorrn! Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0