Pappas fight - Dag 4

Utdrag ur dagboken: Torsdag 2012-05-31 Det kom inget samtal inatt iallafall! Dagarna går så otroligt sakta och det är svårt att ta sig för och göra något. Malin fyller år idag, hon vaknade imorse och tittade om du hade skrivit något sms som du alltid gör men det var inget där. Är säker på att du tänker lite extra på henne just idag. Jag har en ständig klump i magen och har telefonen på mig hela tiden. 10.24 Har pratat med sköterskan nu och det var inget nytt. Du ska få fortsätta sova till imorgon och hållas stabil så får vi se om dom tar något nytt beslut då om när du ska börja väckas upp. Mitt humör just nu är inte alls bra, minsta lilla ljud får mig att vilja explodera. När jag pratade med sköterskan vid 21 tiden såg allt lugnt och stabilt ut. Du får lite mer sömnmedicin nu eftersom du rör så mycket på höger arm. Hoppas det är ett gott tecken! ♥ Tittade på några av dina kort på facebook och blev ledsen, längtar efter dig och ditt skratt! Vi ses snart! ♥Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0