Tisdag!

Magkänslan är lite bättre idag och det känns okej att vara på jobbet.. Har sovit stenhårt inatt så jag var alldeles yr när klockan ringde imorse. De senaste 2 veckorna har jag skrivit väldigt mycket dagbok för att få ut alla tankar och känslor. Jag har skrivit om vad som händer, hur allt är och en massa funderingar. Tänkte börja dela med mig av en del av mina anteckningar, just för att jag vet att det är så många vänner till pappa där ute som inte får så mycket svar på sina frågor och inte har en aning om hur det går för honom... Mycket kommer jag att hålla för mig själv men jag kommer skriva lite allmänt om vad som hänt och hur det ser ut just nu!

Kommentarer
Postat av: Angen

Kan vi få lösenordet? du kan ju smsa de isf om dubhar kvar mitt nr. Kram

2012-06-12 @ 22:42:59
URL: http://angenf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0