Den mörka sidan av livet!

Varför ska livet vara så orättvist? Ska inte alla få chansen att få må bra? Vad har han gjort för att förtjäna detta?

Ligger i sängen typ 2h senare sover jag fortfarande inte. Orkar verkligen inte med en till sån här period igen så nära inpå den förra. Ångesten och sovproblematiken kommer aldrig själv utan den så jobbiga depression som så ofta hänger med är det värsta jag vet! Jag vill inte vill inte vill inte .... Mörker å jävulskap vad less jag blir på att inte få chefa över mitt egna psyke... om jag ändå kunde få må bra mer än några dagar i sträck... det är fan allt jag begär. Att få må bra!Så gud, om du nu mot all förmodan har facebook läs detta inlägg för helvete! Tack för mig och godnatt. Oj blev visst en novell...

Jag hatar allt som har med ångest och depression att göra. Jag hatar att jag inte kan hjälpa den som jag älskar mest av allt på denna gjord. Jag kan bara stå bredvid och se han sjunka djupare och djupare, se hur han kämpar och ibland är han så nära att ge upp allting!

Älskling, jag vet att du en dag kommer att få må bra! Jag kan tyvärr inte svara på när den dagen kommer men jag hoppas den inte är långt borta. Jag hatar att se dig må dåligt och att inte kunna hjälpa dig. Men du ska veta att jag finns här, jag tar emot dig när du faller. Jag håller om dig och hoppas på att lite av din ångest släpper. Fortsätt kämpa så ska du se att dagen kommer då du får känna dig lycklig rakt igenom. Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0