En bra natt!

Jag ska inte klaga över hur natten har varit. Amanda och Freja somnade i sina sängar vid 20.40 och Freja sov ca 1 timme sedan fick hon komma upp och äta lite. Hon somnade i min famn och jag bar in henne i sängen igen. Jag och Nora somnade på soffan, hur skönt som helst! :) Mats väckte oss när han kom hem vid halv 1. Jag somnade om ganska snabbt och Freja vaknade vid 3.15, hämtade in henne till oss men hon fick ingen mat. Hon sov sedan vidare till 6! Vi kanske får ordning på nätterna snart vi med.. :D Morgonen har varit ganska lugn, alla barn leker och jag sitter och laddar inför gymmet. Kl 10 väntar ett SH'BAM pass, det kommer en ny release idag så det blir kul med lite nytt! Hoppas på en massa bra musik precis som sist! Funderar på att ta en promenad/löptur ner och hem, skithärligt väder idag igen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det skulle vara jättetrevligt att göra en träff en gång i veckan =)

2012-03-17 @ 11:40:04
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0