En härlig dag i solen!

Idag har jag verkligen tagit till vara på det fina vädret!

Jag mötte upp Nathalie, Christina och Therese med barn vid halv 11 för en promenad och fika. En bit efter vägen mötte vi Helena så hon hängde också med. Vi gick en lagom promenad på en timme och stannade på Tecnichus och fikade. Tänk att jag har bott i stan i snart 10 år och har aldrig varit in där. Det fanns bra med plats för vagnarna och mycket bord och lekhörnor för barnen, jättebra ställe! :)

image

Barnvagnskaravanen!

image

Tjejligan och en liten kille :)

image

Min lunch, hur gott som helst!!

image

Ett gruppfoto innan vi skildes åt!

Efter fikat gick jag upp till Noras skola för att hämta henne så det blev en timme till gåendes ute i solen, hur skönt som helst. Hoppas på fler såna här dagar nu!

image

image

När jag kom hem gick luften ur mig och jag är skittrött, kanske skulle ha vilat lite så jag orkar vara vaken en stund ikväll med barna.

Har även hämtat ut ett roligt paket med lite kläder till mig, trodde jag skulle få skicka tillbaka mer än hälften men jag kunde ha alltihopa!! Nu behöver jag inte använda mammabyxorna lika ofta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0