Hår eller inte?

Läste lite tidigare på Aftonbladet om reaktionen som blev då det visades bilder på en tjej som hade en hårig armhåla under melodifestivalen!

Jag såg inte det just då men jag är nog en av väldigt många som faktiskt reagerar då jag ser en tjej som har hår under armarna eller orakade ben. Jag vet inte varför men jag har alltid gjort det och kommer nog alltid att göra. Precis som när jag ser en kille som INTE har hår under armarna, tycker det är precis lika "konstigt". Jag rakar mig och kommer nog alltid att göra.  Jag gör det inte för någon annans skull utan för min egen, jag vill inte vara hårig och jag tycker inte att det är särskilt snyggt eller sexigt som tjej att ha håriga ben och armhålor. Alla får göra precis som dom vill, vi är alla olika och tur är väl det!? ;) Jag skulle aldrig kränka någon som det har gjorts i detta fallet.

Vad tycker du om kroppsbehåring?


Kommentarer
Postat av: Veralena

Jag såg det faktiskt och utbrast lite ironiskt "mysigt" så jag tillhör kategorin som inte tycker att det ser så frächt ut med hår under armarna. Jag skulle däremot inte kränka nån som väljer att inte raka sig, man får väl göra som man vill. Jag tycker att det kan vara snyggt på killar när de rakar sig under armarna faktiskt:)

2012-03-15 @ 17:13:31
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0