Hur länge ska man luras?

Nora har tappat sin 9:e tand!

Tanden har varit jättelös i evigheter men jag har inte fått dra ut den. Den har liksom lutat inåt och sett läskig ut. När jag kom upp från tvättstugan tidigare så satt Nora i soffan och såg så chockad ut, tanden hade lossnat... NÄR HON NÖS! :)

Hahaha, jag höll på att garva ihjäl mig! Nu är den borta iallafall och nu är det bara att invänta tandfen!

images2

Hur länge kan man lura barnen att tandfen finns?

Känner mig lite taskig som luras men jag vill ju inte vara taskig och avslöja mig än heller.. Nora är snart 9 år och tror på både tandfen och tomten. Kanske börjar bli dags snart att avslöja sanningen?


Kommentarer
Postat av: mymamma

Haha :D

Jag har en 6 åring här som tappar tänderna och låter henne tro på både tandfen och tomten så länge tills hon märker det själv :)

Annars kommer hon nog och skvallra till de yngre syskonen :)

2012-03-18 @ 11:05:12
Postat av: Förväntansfull

tycker inte att du ska avslöja något, utan hon kommer upptäcka de förr eller senare

2012-03-18 @ 11:14:37
Postat av: Anna

Neeeeeeeeej du får aldrig aldrig avslöja sanningen =)
(det kommer av sig själv)
jag håller på det så länge det går och mina grabbar är fortfarande lite osäkra även om dom nog innerst inne vet! Andzelo har till och med varit tomte själv "för tomten hade för mycket att göra så han bad mormor om hjälp" i julas hyrde vi tomte. Klart dom hajjar men vi låter det vara osagt.
Låt dom tro så länge det går... dom kommer på det själva förr eller senare =)

2012-03-19 @ 08:10:10
URL: http://extaordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0