Nytränad och slut!

Har ganska precis kommit hem efter ett pass på gymmet och en kopp te hos Nathalie. Det var lika kul som alltid med SH´BAM men mitt knä ville inte riktigt vara med, fick jätteont i vissa rörelser. Istället för att springa lite efteråt så cyklade jag 4km. Nathalie ringde och ville ha lite sällis så jag for bort till henne en snabbis innan jag for hem igen. Här hemma kollas det på hockey så jag håller mig undan, ska strax hoppa in i duschen och sedan måste jag förbereda lite inför morgondagen. Jag börjar bli mer och mer nervös och stressad nu men det ska nog gå bra :) Idag har vi haft fullt upp med att möblera om i Amandas rum som numera delas med Freja. Det blev ganska bra men vi ska tapetsera om så fort vi får lite pengar över. Då kommer det bli skitbra! Vi får se hur det går för Freja att sova där inne inatt, misstänker att hon kommer att sova med oss större delen av natten.. Kylen har gått sönder också och älsklingen fick världens stöt, han har fortfarande ont i armen och jag tycker så synd om han! :/ Vi har fått igång den men vi har ingen aning om vilket gradantal den är inställd på så jag hoppas att mjölken är kall imorrn till frullen. Nä, nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0