Överansträngda knän??

Var och förstörde mina knän lite mer ikväll, s*tans j*vla h*lv*te! Det var ju SH'BAM så jag kunde inte hålla mig därifrån. Knäna började göra ont för någon vecka sedan då jag fick för mig att jag skulle springa på löpbandet, på en bra tid dessutom. Smärtan har kommit och gått men nu är den konstant. Kunde knappt röra mig i slutet på passet, fick strunta i att göra alla hopp och snabba rörelser åt olika håll :( Kanske är dags att vila lite?

NamnlösUrsäkta min enormt snygga bild på mina knän ;) Ville mest bara visa var i knäna det gör ont, allra värst är det på insidan i själva vinkeln. Mats säger att det beror på att jag har överansträngt dom och det kan jag kanske hålla med om..

Nu blir det bara lite cykling och promenader ett tag framöver :/ Jag som ville testa på Combat snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0