Pyamastjej!

Här är en tjej som tycker om att vara vaken på kvällarna.. ! :) Så länge inte jag ska sova så tycker jag det är supermysigt att hon är vaken. Jag vet att jag kommer ångra mig den dagen vi vill har ordning på sovtider osv. Vi får skylla oss själva. Vi tycker om att Freja sover mellan oss på nätterna. Det finns ju inget bättre! Det är ju tur att vi är överens om den saken iallafall..;) Älskar att vakna bredvid henne då hon tittar på en med sina stora fina blåa ögon och skiner upp som en sol! Bättre start på dagen kan man ju inte få!? :D

CIMG3824

CIMG3830

CIMG3841Hon har redan börjat kunna klä av sig själv.. ;)

Under tiden jag skrev det här inlägget så somnade hon sittandes mot mitt bröst bara sådär.. ♥

Snapshot_20120328

Snart dags att krypa ner i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0