Rakad!

Älsklingen har pratat något år om att han är sugen på att raka av sig håret men han har velat fram och tillbaka och jag har väl inte varit så positivt inställd till det..! ;) Tidigare när jag var hos Nathalie så såg hon denna bilden på facebook med texten "Bara för din skull Jannice Nordin :)"

425771_10150633501913585_535423584_9484886_396265792_n

Jag fick en chock!! Jag trodde aldrig att han skulle göra det och jag vet inte riktigt vad jag tycker om nya frisyren än.

Jag har aldrig sett han utan hår tidigare så det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Blir lika snopen varje gång jag tittar på han!

I vilket fall som helst så är det fortfarande samma människa och jag älskar honom oavsett om han har hår eller inte.. ♥

Imorgon kanske jag tycker det är jättefint..!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0