Snart helg!

Det har varit en händelserik dag idag. Jag har hunnit göra massor och snart ska jag stupa i säng! Jag började dagen med att möta upp syrran på stan, jag köpte lite kläder till Freja som jag visade tidigare och så gick vi omkring och kikade lite. Sedan hämtade jag hem barna och Nora hade med sig en kompis hem idag. Vi fikade lite och sedan kom Zandra och Liam bort och hälsade på. Vi var ute i solen och sedan gick vi på en promenad med vagnarna. Jättehärligt! :) När jag kom tillbaka från promenaden så packade jag in familjen i bilen, jag släppte av Mats hos Nyppa och sedan for vi andra hem till Nathalie och Ellen. Vi tog en promenad till Frasses för att äta lite middag och sedan gick vi hem till Nathalie igen. Där fick vi lite fika och så surrade vi en del som vanligt.. Vi for hem vid åtta och då var det bara för barnen att krypa ner i sängarna. Jag for och hämtade Mats efter hockeyn och då fick han övningsköra med mig för första gången på vägen hem!! Han var lite nervös men det gick jättebra :) Freja fick ligga inne med Nora medans jag var iväg och det hade gått jättebra, dom sov båda två när vi kom tillbaka.. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, Freja har precis vaknat men jag hoppas att hon tänkte ta och somna om snart! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0