Söndagssysslor!

Jag är så glad att jag åkte hem den tiden jag gjorde igår! Jag låg vaken med Freja inatt mellan 2-3, hon hade svårt att komma till ro och hade lite ont i magen. Vid 3  gick jag upp och gjorde lite mat, hon åt alltihop och sedan somnade hon äntligen om. Kl 7 imorse vaknade hon och hade inte en tanke på att somna om. Jag gav henne en massa leksaker i hopp om att hon skulle tycka att dom var roliga och att jag kunde få slumra till ett tag till. Tror ni det funkade? Halv 8 klev jag upp och har startat en maskin med tvätt, diskat och plockat lite. Är ganska trött men tänkte vila en stund på eftermiddagen. Amanda ska iväg på kalas kl 13 och då tänkte jag ge mig ut på en promenad, vikten vill inte alls neråt utan ökar mer och mer för varje dag. Frustrerande! Det är inte lika fint väder idag men jag tror det är perfekt att promenera i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0