Sponsrad video - Libero

Min syster ska ju få barn i början av september och hon hade tusen frågor sist vi var på affärn! Vad ska man ha för blöjor? Nappflaskor? Nappar? Våtservetter? Jag rekommenderade henne Libero´s blöjor när bäbisen är nyfödd. Dom har alltid funkat bäst för oss alldeles i början. Sedan går det i perioder vilka blöjor som passar bäst. Jag längtar tills jag ska bli moster igen åt en liten liten människa, det ska bli så häftigt att uppleva en förlossning från "andra sidan"! :) Hur kan man inte bli sugen på en till liten bäbis när man ser denna video?

Kommentarer
Postat av: mymamma

Hej

Jag har haft problem med och lägga upp video på min blogg...

Undrar hur du gjort?

Videon syns liksom inte även om jag gör den med HTML...konstigt!

Svar: Hej! Är det en sponsrad video alltså eller är det någon annan slags video? :)

Den sponsrade lägger jag in i HTML läge med koden jag fick..
Jannice

2012-03-31 @ 12:19:37
Postat av: mymamma

Underligt...
jepp det är exakt den sponsrade videon som du har...funkar inte. Men men...väntar på hjälp så vi ska väl lösa detta på ngt sätt.

Svar: Okej, jag försökte skriva ett inlägg med videon och flyttade fram publiceringen och då funkade det inte men om jag postade det direkt så gick det.
Hoppas du får till det :)
Jannice

2012-03-31 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0