Tji fick jag!

I lördags var jag bakis hela dagen, fy fan! Att man kan bli så bakis på 6 cider, det är fan sjukt. Jag kommer inte att dricka i onödan i fortsättningen! Barnen kom hem kl 8 så det blev inte så många timmars sömn den natten.. Men vi behövde ju inte vakna av att Freja ville ha nappen iallafall :) Det hade gått jättebra för Freja att sova borta , hon sov dessutom hela natten i en resesäng! Nästa gång vi skaffar barnvakt är det för att bara vara vi 2, vi ska ta hand om varandra och ha en rejäl sovmorgon.. det är vad vi behöver.. inte en massa sprit! Amanda var på kalas hos Matilda också, hon hade haft jättekul. Dom hade ätit tacos och en hel del gotta! Jag fick knappt i mig någonting alls pga bakisheten.. Igår vaknade jag och trodde att jag fortfarande var bakis, jag hade lite ont i magen, mådde illa och kände mig yr. Magen var kass och jag fick knappt i mig någonting på hela dagen. Så fort jag åt något så fick jag springa på toan sedan (ursäkta infon!). Jag låg på soffan hela dagen och försökte vila så mycket som möjligt. Framåt kvällen så blev jag öm i kroppen och fick ont i halsen och huvudet.. Idag trodde jag att jag var piggare.. Jag drack lite te och åt 2 ägg till frukost, det gick bra. Lite senare fikade jag några rostmackor och då var det kört igen! Vet inte hur många gånger jag har varit på toan sedan dess. Nu har jag lite ont i magen igen, mår lite illa, känner mig yr och skakis och är öm i kroppen. Försöker få i mig lite blåbärssoppa men hur gott är det på en skala? Vad fan är det här? Resten av familjen är pigga än så länge.. Jag längtar efter mat! Jag vill ha glass! Jag vill ha godis! Jag vill dricka cola! Jag vill må bra!! Jag blir nog hemma från jobbet imorgon, har ingen ork i kroppen och jag vill inte springa som en galning fram och tillbaka på toan där! Med lite tur så kan jag nog jobba igen dom timmarna på fredag istället.. Snapshot_20120326_2

Tur att barnen är pigga och glada iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Vill rekommendera avslagen cocacola när du mår illa eller har magsjuka.

Sara

2012-03-27 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0