Brio race!

Det börjar bli dags att köpa en ny barnvagn! Vi skulle behöva en liten mindre vagn nu i sommar när vi ska iväg på semester. Den vi har nu tar ju upp hela bagageutrymmet. Jag har inte så jättemycket krav förutom att det ska vara bra liggläge så Freja kan sova utan att bryta nacken, den ska vara enkel att köra, ta liten plats när den är ihopfälld och så får den gärna vara snygg! ;)

Har fastnat för en Brio race när jag har kikat runt på nätet men jag skulle vilja provrulla den och känna mig för lite. Vi har ju en Brio Happy nu och både jag och Mats är jättenöjda med den så jag tror vi håller oss till Brio!

18369

Har du några erfarenheter av Brio race? Fördelar/nackdelar? Tips på annan liten smidig vagn?


Kommentarer
Postat av: Helena

Har själv haft en brio race till mina två andra barn. Det är inte fullt liggläge i den och det tyckte jag var en nackdel. Då de flesta sulkys har fullt liggläge. Fördelen är hjulen och handtaget som e skjutstång:-)

Själv kollade jag efter nu en Emmaljunga scooter el en cresent. ;-) men för oss blev det en citygross. Den e ganska stor men lätt och smidig:-)

2012-05-14 @ 09:19:26
Postat av: Sandy

Jag älskar min brio sing förutom att den inte kan fällas upp så Isa sitter mer rakt. Ist får hon halvligga jämt vilket hon kan bli riktigt sur över många gånger. Jag behöver aldrig lägga sittdelen ner helt för hon ligger så bra ändå när hon somnar i den.
Är iaf också på jakt efter en annan vagn nu så jag får följa detta inlägget lite och hoppas på att det kommer in en massa bra tips! :)

2012-05-14 @ 11:02:51
Postat av: zandra

Det där är ju en blandning mellan Sitty och Spin. Jag gillar verkligen Spin, just för liggläget. Hoppas ni hittar någon vagn ni trivs med :-)

2012-05-14 @ 11:42:23
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Postat av: Fia

Vi hade en till sonen som vi fullkomligt älskade!Enda nackdelen är att det inte är fullt liggläge.Men sonen hade aldrig några problem att sova i den ändå =) Önskar att den fanns i dubbel för då hade jag köpt en till våra tjejer.

2012-05-14 @ 16:26:17
URL: http://www.sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0