Dagens planer: Playdate i Kovland

Gomorron! Har sovit som en prinsessa fram till halv 7 imorse, då vaknade Freja och började dra mig i ansiktet. Strax före 7 gav jag med mig och klev upp och gjorde en flaska till henne. Sedan kunde vi somna om till 8! :) Nora sitter vid datorn i köket, Amanda sitter vid datorn i vårat sovrum och poppar musik och Freja sitter och dansar i sängen och är på sitt gladaste humör! :) Jag är fortfarande lite trött men ska snart kliva upp och göra mig klar. Den här gråa dagen kommer bli riktigt kul för jag och barna ska och och hälsa på en f.d kollega och hennes barn! Vi har inte träffats på flera månader!! Hon ska snart få en till liten bäbis också så med lite tur kanske jag får känna på några sparkar där inifrån magen ;) Det verkar som att vi blir med ny barnvagn också innan vi åker därifrån! :D Det blir en kanondag det här! Let's get it started..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0