I drömmarnas värld!

Sitter och drömmer mig bort till den dagen då jag kommer kommer att bli fru Skoglund!

Jag lyssnar på fina kärlekssånger och tittar på ringar.. Längtar och hoppas på att jag snart får stå som brud bredvid den person som jag vill dela resten av mitt liv med ♥ Jag tittar efter ringar i stål som kan tänkas passa ihop med min nuvarande förlovningsring men det verkar hopplöst!

r10534

Så här ser min förlovningsring ut, vad kan tänkas passa tillsammans med den?

Den är ganska bred (7mm) och jag har ju inte världens längsta fingrar.. Frågan är om jag ska ha en ring till eller om vi ska köpa nya vigselringar? Sidorna jag är inne och tittar på har ju bara samma tråkiga stålringar som jag inte tycker passar ihop med min förlovningsring. Jag kanske skulle ha satsat på en helt slät förlovningsring från början och sedan tagit en med stenar!?

Jag vill ha alla tips jag kan få på butiker som har stålringar jag kan kika på och massa tips på hur jag kan kombinera ringarna! :)

R729R72951_1 R834R83457_1

Dom här ringarna tycker jag också är ganska fina om vi kanske skulle byta..


Kommentarer
Postat av: Veralena

Har i9nget tips på vart det finns stålringar men en ring med en stor sten på som sticker ut skulle nog vara fint till den du har. Eller en smal ring med enbart stenar, ungufär som den du har nu men bara bandet i mitten (om du förstår hur jag menar).

2012-05-10 @ 14:27:44
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0