I hate this!

Det här det värsta jag vet.. Nora kräktes en gång under natten som var och blev ganska pigg direkt efter. Låg vaken till 3 med henne i hennes säng och nojade.. Mats har haft JÄTTE ont i magen hela dagen och har sprungit fram och tillbaka på toan. Han mår illa och har ont i hela kroppen nu. Fan vad jag hatar det här.. Jag bara väntar på att det ska bli Amandas, Frejas och min tur snart! :( Varför finns det magsjuka? I övrigt har dagen varit ganska bra. Emelie bjöd på tacos till middag som jag egentligen gärna hade hoppat över men åt ändå för att vara snäll ;) Skulle kunna svälta mig såna här gånger.. Hela kvällen har vi ägnat åt att scrapbooka, det var riktigt kul och jag blev nöjd med mina verk :) Nu ligger vi nerbäddade hela högen. Emelie, jag och Freja på soffan och Nora, Amanda och Mats i varsin säng! Jag mår lite illa men jag vet inte om det är på riktigt eller bara inbillning!? :/ image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0