Känsloladdad!

Kroppen håller på att explodera snart.. Har så mycket inom mig som måste ut men det tar bara stopp! Har varit på väg så många gånger att bara bryta ihop men det har inte varit läge så jag har bitit ihop och när jag väl har haft chansen att bryta ihop så går det inte. Huvudet är tungt, kroppen skakar, jag blir irriterad för minsta lilla och vill bara skrika rätt ut. Skrika tills luften tar slut och sedan sjunka ihop på golvet och bara gråta. Det har gått 1½ vecka sedan allt drog igång men jag har fortfarande inte fällt en tår, jag som brukar vara så känslig och gråta för minsta lilla kan inte alls nu när jag verkligen behöver.

images (1)

Jag måste få lätta på trycket snart innan jag går sönder..!


Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen mig!

Kram

2012-05-10 @ 20:42:36
URL: http://www.uterum.blogspot.se/
Postat av: emelie

<3

Svar:
Jannice

2012-05-10 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0