Konstigaste födelsedagen någonsin!?

Det känns inte alls som att jag fyller år idag.. Allt känns bara jättekonstigt! Mats familj är i Egypten och min familj är hos min syster, hennes dotter har konfirmerat sig idag så ingen har varit här än. Mamma kommer en snabbis ikväll men resten kommer väl en annan dag och "firar". Mats, Emelie och barnen har uppvaktat mig lite iallafall :) Jag har fått en jättefin present av barna som jag ska visa senare och Freja har lärt sig att vinka dagen till ära! Annars är det som vilken dag som helst, vi har kikat på tv:n, plockat undan, vikt tvätt osv. Barnen sitter vid varsin dator nu, Mats läser och jag sitter med Freja i famnen. Det är tyst och väldigt lugnt! image Grannen fyller också år idag och där har det varit full fart hela dagen. Lite avis är jag allt.. Jag har iallafall duschat idag men sitter i myskläder, är osminkad med buskiga ögonbryn och känner mig lite nere. Allt som var i början av veckan kommer nu, alla känslor, har inte hunnit tagit itu med det än.. :( Vi har inte ens fikat något gott idag, vi får fira mig en annan dag istället när alla är pigga och krya! :) 2 år kvar till 30....

Kommentarer
Postat av: http://baxxi.blogg.se/

Hitta precis till din blogg(: så fina barn!

2012-05-06 @ 17:00:38
URL: http://baxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0