Liten tjej på förskola!

Vi har dragit ut på detta länge, ingen av oss har ens velat prata om det men det var liksom dags nu. I höst börjar jag jobba heltid och det är slut på "semestern".Vi har nyss lämnat in ansökan om förskoleplats till Freja. Nu får jag somna med en klump i magen ikväll, ska våran lilla tjej börja på dagis? Det är någon annan som kommer att ta hand om henne på dagarna och vi kommer inte att ha full kontroll. Trots att jag har 2 större barn som har gått på dagis och det har funkat hur bra som helst så får jag ändå lite smått panik! Tur att det är några månader kvar så jag hinner smälta detta lite... :)
"Hej!

Vi har mottagit din ansökan om förskole/fritidshemsplats. I den bifogade filen får du en kopia av den. 
Inom kort kommer vi att behandla den och då får du dina inloggningsuppgifter per post. 

Med vänliga hälsningar
Skolkontoret"
Namnlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0