Mary Kay

Nu är jag hemma från Mary Kay partyt som var hos Zandra! Vi var hela 3 st som var där och fick prova lite grymma produkter :) Köpte baspaketet som innehåller en rengöring, återfuktare, primer och foundation. Blir säkert skitbra, nästa gång vill jag köpa "satin hands". Mina händer är fortfarande lika mjuka som en babystjärt efter att vi fick prova dom grejerna. Mina händer är så sjukt torra i vanliga fall så nu njuter jag! Hade jag haft pengar hade jag köpt allt hon visade för 3 900 :- men det kan jag ju fortsätta drömma om... (om ingen riking vill sponsra mig ;)

images2


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer nog inte bli besviken på Mary Kay.
Köpte mitt första bas set för över 3 år sen å det är det bästa jag provat. Synd bara att det ska vara så förbajjade dyyyyrt! =/

2012-05-13 @ 21:52:20
URL: http://bebisimagen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0