Nu händer det mycket!

Två stora händelser på en och samma dag!

Ja, idag har det hänt grejer minsann.. Frejas första tand börjar äntligen spricka igenom (vänstra framtanden nere), det syns en liten vit prick och hon är alldeles röd runt omkring! ♥

Och 4 dagar efter att vi skickade in ansökan om dagisplats har vi nu fått besked om att vi har fått en plats på den förskola vi önskade i första hand! Inte trodde jag att det skulle gå så fort, både jag och Mats fick lite ont i magen. Den 27 augusti börjar våran lilla "bäbis" på dagis! Det kommer ju gå hur bra som helst men det här året som jag nu har varit hemma har gått alldeles för fort! :(

Freja reser sig mot allt nu och är duktig på att förflytta sig i sidled när hon står upp, men mest bara åt vänster! Hon vet inte riktigt hur hon ska göra om hon ska åt höger :) Hon drar sig oftast fram på stjärten och pratar mest hela tiden. Det är mycket pa-pa-pa och ibland försöker hon härma oss när vi säger hej hej eller aj aj!

wpid-20120522_190136.jpg

wpid-20120522_190102.jpg

wpid-20120522_190049.jpg

Hon är också omöjlig att fånga på bild framifrån, hon kan inte sitta stilla 1 sekund! Mitt lilla gotroll ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Utvecklingen går så otroligt snabbt! :-)

2012-05-22 @ 20:40:28
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0